Termenii si conditiile generale de rezervare si achizitionare a serviciilor turistice oferite de Cabana Balea Lac
Tarife cazare:
Toate tarifele sunt exprimate pe noapte si includ mic dejun, TVA (9%).
Tarifele pot fi modificate în orice moment, majorările de tarife neafectând rezervările deja confirmate.
Majorarea taxelor și impozitelor (T.V.A., etc.) sau introducerea unor noi taxe și impozite va avea drept efect modificarea atât a tarifelor cât și a rezervărilor deja confirmate.
Toate camerele sunt echipate conform standardelor internaţionale. Mobilierul confecţionat din lemn natur în stil rustic subtil modernizat, lenjeria de calitate superioară, toaletele mobilate cu lavoar, duş, WC, sunt funcţionale, cu apă caldă (permanent), uscător de păr şi aspirator de aer. Toate camerele au, televizor care functioneaza in functie de conditile meteo (in caz de vant, furtuni sau lipsa semnal exista posibilitatea ca televizoarele sa nu functioneze).
Efectuarea rezervarilor:
Rezervarile se pot face prin e-mail cabana_balealac@yahoo.com sau prin telefon la nr. Cabana: +40745072602 / Telecabina: +40725210610
Termenul de valabilitate al rezervărilor este 5 zile, exceptând rezervările în care data cazării survine la mai puțin de 5 zile de la data rezervării, cazuri în care termenul de valabilitate al rezervării va fi menționat pe confirmarea scrisă din partea Cabanei.
In cazul efectuarii unei rezervari de pe o zi pe alta, conditiile de rezervare sunt urmatoarele:
– confirmarea telefonica a rezervarii in ziua sosirii pana la ora 14:00.
– check-in pana la ora 18:00
In perioada 1 Noiembrie – 30 iunie Transfagarasanul este inchis, accesul la Cabana Balea Lac se face cu telecabina de la Balea Cascada. Programul de functionare este intre orele 09:00 – 17:00 cu minim 10 persoane (deoarece telecabina functioaneza cu maxim 15+1 persoane) adulte sau achitarea a 10 bilete. Telecabina are 4 curse fixe in intervalul programului de functionare, iar acestea sunt la orele 09:00, 12:00, 15:00 si 17:00. In caz de conditii meteo nefavorabile (vant puternic, temperaturi foarte scazute, chiciura, descarcari electrice) telecabina nu functioneaza.
Garantarea si plata rezervărilor
Rezervările sunt considerate garantate la momentul confirmării plații.
În cazul rezervărilor efectuate prin telefon sau e-mail:
garantarea rezervării se face de către client prin achitarea unui avans de 50% din totalul sumei, în termen de cel mult 5 zile, de la data confirmării rezervării, în caz contrar, rezervarea se va anula automat.
Restul de plată aferent sejurului se achita la momentul sosirii, numerar sau cu card bancar (debit/credit; Visa sau Mastercard).
Anulari / neprezentări / penalizări
Anularea unei rezervări se poate face fără a implica penalități cu cel putin 30 zile înainte de data începerii sejurului.
Anularea unei rezervări ferme în mai puțin de 30 zile până la data de începerii sejurului, suma achitată în avans se reține integral.
Neprezentare (sau rezervare neonorata) reprezintă rezervarea confirmată și neanulata în urma căreia clientul nu a ajuns la cabana la data stabilită. În cazul neprezentării clientului in cabana, suma achitată în avans se reține integral.
În cazul reducerilor de sejur anunțate de către clienți la check –in sau in timpul șederii, cabana nu va lua in considerare iar clientul trebuie sa achite suma totala pentru rezervarea facuta initial.
In caz de neprezentare din cauza conditiilor meteo nefavorabile Cabana Balea Lac nu isi asuma responsabilitatea, iar avansul achitat este nerambursabil avand posibilitatea de a reprograma rezervarea.
Sosire și plecare
Cazarea se face începând cu ora 18.00 iar eliberarea camerelor se face până cel târziu la ora 11:30
La solicitarea clienților și când Cabana dispune de spații, se poate depăși ora de eliberare a camerei cu cel mult 4 ore peste ora 11.30, contra cost (50% din valoarea unei nopți de cazare)
Cazarea prelungita in caz de conditii meteo nefavorabile (coborare cu telecabina) se plateste integral.
Cazarea se face pe baza actului de identitate (carte identitate, pașaport, certificat de naștere în cazul copiilor) și copie a confirmării rezervării, sau a ordinului de plata .
Alocarea camerelor se face în funcție de disponibilitatea cabaneii din ziua cazării. Din acest motiv nu se poate garanta o camera pe un anumit etaj, camere alăturate sau situate într-un anumit sector. Solicitările de acest gen sunt considerate preferințe ale turiștilor pe care Cabana încearcă să le satisfacă în limita disponibilităților.
Parcarea este gratuita in limita locurilor disponibile doar pentru turistii cazati
Televizoarele pot deveni nefunctionale in caz de vreme nefavorabila (vant sau furtuni cu descarcari electrice) si in cazul in care reteaua de internet este suprasolicitata.Televizoarele functioneaza pe baza de internet,iar sursa la aceasta inaltime (2034m.) nu este prin cablu ci este wireless.
Program funcționare Restaurant și Bar:
Programul de funcționare al Restaurantului este 08:00 – 22.00.
Micul dejun tip bufet (pentru un minim de 20 de persoane), se servește zilnic intre orele 8:00-10.00.
Este strict interzis accesul în cabana cu alimente și băuturi din exterior.
Fumatul:
Fumatul este interzis în incinta cabanei, exceptând balcoanele camerelor și spațiile exterioare ale cabanei amenajate cu scrumiere.
Cabana își rezervă dreptul de a-i evacua pe clienții care nu respectă această obligație și de a le anula rezervarea.
Animalele de companie
Este interzis accesul cu animalele de companie în incinta cabanei. Cabana are dreptul să refuze cazarea clienților însoțiți de animale de companie sub sancțiunea anulării rezervării și a plății unei penalități echivalente cu întreaga valoare a serviciilor aferente primei nopți de cazare.
Protecția datelor personale:
Cabana garantează confidențialitatea datelor cu caracter personal ale tuturor clienților. Datele cu caracter personal colectate cu ocazia efectuării unei rezervări sau în vederea prestării serviciilor de turism și alimentație publică nu vor fi dezvăluite către terți cu excepția cazurilor in care Cabana trebuie sa respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare.
Protecția Mediului:
Lenjeria și prosoapele se schimbă la 2 zile de cazare sau la cererea clientului.
Pentru semnalarea schimbării lenjeriei sau prosoapelor oaspeții sunt rugați să le lase pe jos, în baie.
Siguranța:
Cabana și spatiile publice sunt supravegheate prin sistem video.
Cabana nu își asuma răspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta cabanei, restaurantului, barului, și parcare.
Cabana nu își asuma răspunderea asupra unor eventuale accidente sau traumatisme ce pot surveni în cadrul cabanei sau restaurantului.
Conduita
Cabana își rezerva dreptul de a refuza cazarea sau servirea în restaurant a clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii cabanei sau deranjează alți clienți.
Cabana își rezerva dreptul de a-și selecta clientela.
Reclamații
Reclamațiile privind calitatea serviciilor turistice prestate se vor face pe loc, pe toată durata șederii turiștilor în cabana. Reclamații ulterioare încheierii sejurului nu vor fi luate in considerare de către cabana.
Reclamațiile privind prejudiciul cauzat prin furtul, distrugerea sau deteriorarea bunurilor aduse de client în cabana trebuie aduse la cunoștința în cel mult 24 de ore.
Politica de plati
Platile se efectueaza cash sau card la receptia hotelului, in moneda romaneasca.
Card-uri acceptate :
-
Visa card
-
Master card